Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Tygrys | użytkownik

imię i nazwiskoArek adresJest takie miejsce na ziemi...... zarejestrowany22.10.2003 @16:21:43 ostatnio na stronie25.05.2017 @15:05:54

No co ja mogę napisać o sobie, hmmmm..... i po co się rozpisywać....

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty119 komentarze893 posty na forum0

komputer / sprzęt
taki sobie kombajn do czereśni...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^ensuna    16.01.2016 @20:28:01
nie jestem na FB, nie lubię tego czegoś. Bleee.
_______
"Obiecać aspirynę, a dać ból głowy"...
^ensuna    19.09.2015 @07:19:56
a co sie stało, ze jest tak cudownie? ;P
_______
"Obiecać aspirynę, a dać ból głowy"...
~ginger101    22.05.2013 @21:58:01
dziękuje za docenienie moich prac
pozdrawiam
~kate777    20.02.2013 @16:00:34
Dziękuje za miły "nalot" na galerię

Pozdrawiam serdecznie

Ps. Jeszcze do Ciebie zajrzę
_______
Moje motto : "Dostrzegać to czego inni nie widzą"
I rada mojego dawnego nauczyciela fotografii : "Nie rób nic na siłę! Baw się fotografowaniem" M.R.
~Magda555    11.06.2011 @12:23:21
to ja dziękuję
~Piotrowiak    16.11.2010 @21:07:15
Ale nie ma to jak S13, S14 i S15
Dziękuję za komentarze i pozdrawiam
~vincezbynek    12.11.2010 @20:34:58
dzieki za mile slowa pozdrawiam i zycze udanych fotek
~Tygrys    11.11.2010 @16:22:59
Nie ma za co braciszku, jest OK
_______
****Przybyłem - Zobaczyłem - Oceniłem****
****Oceń też moje prace ***Zapraszam****
~Snajper    11.11.2010 @16:22:19
Dzięki brachu!!!!!!
_______
http://www.youtube.com/watch?v=RJaLoGik82Q

...Chodzi o jedność i godność człowieka,wolność to smak na który warto czekać !!! ...
'007    08.11.2010 @12:15:08
chodzi mi bardziej o c63 . Co do Astona to daje rade pod chyba każdym wzgledem. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.
~hetahe    08.11.2010 @11:56:58
Dziękuję
~Tygrys    03.11.2010 @08:56:41
Nie wiem czy lepiej, ale napisałem to co mi wpadło na samym początku w oko. Nie oburzaj się, to tylko moja ocena.
_______
****Przybyłem - Zobaczyłem - Oceniłem****
****Oceń też moje prace ***Zapraszam****
~Kfiatushek    20.10.2010 @12:46:47
Piękne dzięki pozdrawiam serdecznie
_______
~Magda555    18.10.2010 @20:01:51
Dzięki za komentarze
~Tygrys    06.05.2010 @20:40:20
Ostatnio nie często wskakuje na DA. Ale jak jestem to jestem. Pozdrowionka for all
_______
****Przybyłem - Zobaczyłem - Oceniłem****
****Oceń też moje prace ***Zapraszam****
^ensuna    16.01.2010 @07:32:12
_______
"Obiecać aspirynę, a dać ból głowy"...
~Magda555    13.01.2010 @20:25:33
Zgadłeś bardzo dobrze znasz nasze morze
~Magda555    12.01.2010 @23:23:55
Bardzo dziękuję za komentowanie zdjęć.
Zapraszam ponownie
Pozdrawiam
~Katarina1711    12.01.2010 @17:03:53
Dziękuję za komentarze i pozdrawiam
~Kfiatushek    18.11.2009 @19:13:02
Dziękuję Ciesze się bardzo że przypadła do gustu
_______
~Trigger90    12.11.2009 @09:35:31
No wreszcie ktoś dał negatywną ocenę. Wiem, że można więcej z rawa wyciągnąć. Następnym razem wyciągnę.
_______
Nie podoba się mój komentarz? Po prostu to powiedz.
~canismaioris    18.10.2009 @20:44:00
dzieki
~robertju    12.10.2009 @17:59:38
uzywałem zwykłej Uv-ki która likwiduje zamglenie w górach
^ensuna    11.10.2009 @09:50:18
_______
"Obiecać aspirynę, a dać ból głowy"...
~Kfiatushek    06.09.2009 @12:23:54
spoko domyślam się
ja poluje na wyjazd do Morska niedługo również na zlot
czy się uda? nie wiadomo
ważne że u Was na "mitsu-zlocie" było fajnie
Posiadacz czy tylko Fan marki??
spokojnej i słonecznej niedzieli
_______
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt